Η Sony αποκαλύπτει τις προδιαγραφές υλικού του PS5 | TechFreaks

Η Sony αποκαλύπτει τις προδιαγραφές υλικού του PS5 | TechFreaks


Μετά από μήνες προβλέψεων και διαρροών των λεπτομερειών, η Sony αποκάλυψε τελικά τις προδιαγραφές και τις λεπτομέρειες υλικού για το PlayStation 5, την κονσόλα επόμενης γενιάς για ψυχαγωγία στο σπίτι που σχεδιάζεται να κυκλοφορήσει αυτή την χρονιά προς τα μέσα ή το τέλος της.

Το PS5 θα διαθέτει προσαρμοσμένο επεξεργαστή AMD Zen 2 οκτώ πυρήνων με συχνότητα 3.5GHz (μεταβλητή συχνότητα) και προσαρμοσμένη GPU βασισμένη στο υλικό αρχιτεκτονικής RDNA 2 της AMD, που υπόσχεται 10,28 teraflops και 36 υπολογιστικές μονάδες με συχνότητα χρονισμού 2.23GHz (επίσης μεταβλητή συχνότητα). Θα έχει επίσης 16GB μνήμης GDDR6 RAM και ένα προσαρμοσμένο SSD 825GB που η Sony έχει υποσχεθεί προηγουμένως ότι θα προσφέρει εξαιρετικά γρήγορους χρόνους φόρτωσης στο gameplay μέσω του Eurogamer.

Μία από τις μεγαλύτερες τεχνικές ενημερώσεις στο PS5 είχε ήδη ανακοινωθεί πέρυσι: μια μεταγωγή στο χώρο αποθήκευσης SSD για τον κύριο σκληρό δίσκο της κονσόλας, η οποία λέει η Sony θα έχει ως αποτέλεσμα δραματικά ταχύτερους χρόνους φόρτωσης. Ένα προηγούμενο demo έδειξε επίπεδα φόρτωσης Spider-Man σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο στο PS5, σε σύγκριση με τα περίπου οκτώ δευτερόλεπτα που πήρε σε ένα PS4.

Το υλικό του PlayStation σύμφωνα με τον Mark Cerny δείχνει ένα μέρος των λεπτομερειών σχετικά με αυτούς τους στόχους του SSD κατά την ανακοίνωση. Δηλαδή χρειάστηκε ένα PS4 περίπου 20 δευτερόλεπτα για να φορτώσει ένα gigabyte δεδομένων, ο στόχος με τον SSD του PS5 ήταν να επιτρέψει τη φόρτωση πέντε gigabytes δεδομένων σε ένα δευτερόλεπτο.

Η Sony αποκαλύπτει τις προδιαγραφές υλικού του PS5

Το PS5 δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό τον SSD. Θα έχει επίσης υποστήριξη για σκληρούς δίσκους USB, αλλά αυτές οι πιο αργές επεκτάσιμες επιλογές αποθήκευσης έχουν σχεδιαστεί κυρίως για παιχνίδια συμβατά με το παρελθόν. Θα διαθέτει επίσης μια προηγουμένως ανακοινωθείσα μονάδα Blu-ray 4K και θα εξακολουθεί να υποστηρίζει δίσκους, αλλά αυτά τα παιχνίδια θα απαιτούν ακόμα την εγκατάσταση στην εσωτερική μονάδα SSD. Το προσαρμοσμένο SSD στο εσωτερικό του χρησιμοποιεί ένα τυπικό NVMe SSD, που επιτρέπει μελλοντικές αναβαθμίσεις, αλλά θα χρειαστεί ακόμα έναν SSD που να μπορεί να ανταποκρίνεται στα υψηλά πρότυπα της Sony – τουλάχιστον 5.5GB / s.

Για μια γρήγορη σύγκριση, η πρόσφατα αποκαλυφθείσα κονσόλα παιχνιδιών Xbox Series X της Microsoft φαίνεται να υπερτερεί σε σχέσει με τις προσπάθειες της Sony σε αριθμούς, παρά το γεγονός ότι και οι δύο κονσόλες βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική επεξεργαστών AMD και γραφικών. Ωστόσο, η κονσόλα της Microsoft θα προσφέρει επεξεργαστή οκτώ πυρήνων στα 3,8 GHz, μια GPU με 12 teraflops και 52 υπολογιστικές μονάδες, η καθεμιά στα 1,825 GHz, 16 GB RAM GDDR6 και ένα SSD 1 TB.

Σε μια μεγάλη διαφορά όμως, η CPU και η GPU της Sony θα λειτουργούν σε μεταβλητές συχνότητες – όπου η συχνότητα που τρέχει το υλικό θα ποικίλει ανάλογα με τη ζήτηση της CPU και της GPU (επιτρέποντας, για παράδειγμα, την αχρησιμοποίητη ισχύ CPU να μετατοπιστεί στη GPU, επιτρέποντας τη μεγαλύτερη μέγιστη ταχύτητα της Sony εκεί). Αυτό σημαίνει ότι, τελικά, όταν θα φτάσουν πιο απαιτητικά παιχνίδια τα επόμενα χρόνια, η CPU και η GPU δεν θα φτάνουν πάντα τους αριθμούς 3,5GHz και 2.23GHz, αλλά ο Cerny λέει στο Eurogamer ότι αναμένει ότι η downclocking να είναι μικρή όταν συμβαίνει.

Η Sony έχει ήδη ανακοινώσει αρκετές τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με το PlayStation 5 τους τελευταίους μήνες σε μορφή μικρότερων ανακοινώσεων. Η εταιρεία ήδη υποσχόταν ότι το νέο υλικό θα προσθέσει υποστήριξη τόσο για παιχνίδια 8K, όσο και για παιχνίδια 4K στα 120Hz. Υπάρχει επίσης ένα σχέδιο για την προσθήκη «3D ήχου» για πιο συναρπαστικό ήχο, μια προαιρετική λειτουργία χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας για εξοικονόμηση ενέργειας και συμβατότητα προς τα πίσω με τίτλους του PS4.

Περισσότερα



Επίσημη πηγή του άρθρου αυτού είναι το TechFreaks

Ήρθε... για να την ακούσεις!

Share
Tweet
Pin
Share
+1